Репозиторий Dspace

ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сакун, Аліна
dc.contributor.author Пантюк, Ігор
dc.date.accessioned 2021-01-07T13:07:07Z
dc.date.available 2021-01-07T13:07:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сакун, А., & Пантюк, І. (2020). ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (1), 154-161. вилучено із http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/20 ru
dc.identifier.issn 2708-0374
dc.identifier.issn 2708-0366
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5656
dc.description.abstract В статті проаналізовано стан, тенденції, перспективи розвитку, особливості і недоліки організації маркетингової діяльності підприємств-виробників плодоягідної продукції, визначено пріоритетні напрями формування ефективної системи маркетингу. Формування ефективної системи маркетингу плодоягідної продукції повинно забезпечувати регулювання попиту і пропозиції, проводити маркетингові дослідження із вивчення кон'юнктури ринку, приймати стратегічні рішення щодо визначення пріоритетів маркетингової стратегії, впроваджувати заходи активного впливу на потреби споживачів з метою збільшення прибутків і підвищення результативності роботи підприємств галузі. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ТНВ, Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.relation.ispartofseries 1;
dc.subject аркетинг, маркетингова діяльність, плодоягідна продукція, ринкова інфраструктура, економічна ефективність, агробізнес, агромаркетинг ru
dc.subject Кафедра обліку і оподаткування ru
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ. ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись