dc.contributor.author |
Сакун, Аліна |
|
dc.contributor.author |
Пантюк, Ігор |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-07T13:07:07Z |
|
dc.date.available |
2021-01-07T13:07:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Сакун, А., & Пантюк, І. (2020). ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (1), 154-161. вилучено із http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/20 |
ru |
dc.identifier.issn |
2708-0374 |
|
dc.identifier.issn |
2708-0366 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5656 |
|
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано стан, тенденції, перспективи розвитку, особливості і недоліки організації маркетингової діяльності підприємств-виробників плодоягідної продукції, визначено пріоритетні напрями формування ефективної системи маркетингу. Формування ефективної системи маркетингу плодоягідної продукції повинно забезпечувати регулювання попиту і пропозиції, проводити маркетингові дослідження із вивчення кон'юнктури ринку, приймати стратегічні рішення щодо визначення пріоритетів маркетингової стратегії, впроваджувати заходи активного впливу на потреби споживачів з метою збільшення прибутків і підвищення результативності роботи підприємств галузі. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ТНВ, Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
1; |
|
dc.subject |
аркетинг, маркетингова діяльність, плодоягідна продукція, ринкова інфраструктура, економічна ефективність, агробізнес, агромаркетинг |
ru |
dc.subject |
Кафедра обліку і оподаткування |
ru |
dc.title |
ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ. |
ru |
dc.type |
Article |
ru |