dc.contributor.author |
Карташова, О.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-05T23:03:25Z |
|
dc.date.available |
2021-01-05T23:03:25Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Карташова, О. (2020). СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТА ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНО-ВИННИХ КЛАСТЕРІВ В УКРАЇНІ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (2), 151-159. вилучено із http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/60 |
ru |
dc.identifier.issn |
2708-0374 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5614 |
|
dc.description.abstract |
В статті визначено умови розвитку та підвищення конкурентоспроможності виноградарсько-виноробних підприємств та сформовані методичні засади формування регіонального винного туристичного продукту за умови створення виноробно-винного кластеру туризму регіону. Проаналізовано основні економічні показники виробництва та переробки винограду, вироблення виноматеріалів для визначення потенційних можливостей підприємств для розвитку регіонального туризму. Визначено, що у ролі нової туристичної виноградарсько-виноробної територіальної системи виступає територіальне кластерне утворення або об'єднання. Такі форми об'єднань сприяють розвиткові підприємств і регіонів, залученню інвестицій, дозволяють успішно конкурувати на ринку і відновлювати довір’я між урядом і бізнесом у кожній із країн. Сформовано структуру виноробно-винного кластеру туризму регіону та визначено найкращі практики реалізації туристичних винних програм. |
ru |
dc.publisher |
Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Випуск 2, 2020; |
|
dc.subject |
винний туризм |
ru |
dc.subject |
регіональний кластер |
ru |
dc.subject |
виноградарсько-виноробні підприємства |
ru |
dc.subject |
регіональний розвиток |
ru |
dc.subject |
Кафедра публічного управління та адміністрування |
ru |
dc.title |
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТА ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНО-ВИННИХ КЛАСТЕРІВ В УКРАЇНІ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |