dc.contributor.author |
Алєщенко, Людмила Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-04T10:12:48Z |
|
dc.date.available |
2021-01-04T10:12:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
- Алєщенко Л.О. Прибуток, як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в туристичному бізнесі. Економічний простір. 2020. № 164. С. 28-34. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5525 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано прибуток як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в галузі
туризму. Встановлено, що для реалізації соціально-економічної ролі суб’єктів туристичної галузі створення дієвого
економічного механізму на рівні регіонів і держави необхідно забезпечити прибутковість діяльності, оскільки прибуток має бути основним джерелом фінансування розвитку та поточної операційної діяльності суб’єктів туризму. Для
досягнення цілей Стратегії у рамках визначених пріоритетних напрямів необхідно забезпечити ефективну взаємодію
правового, організаційного, економічного та фінансового механізмів державного регулювання розвитку сфери туризму
та курортів. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Економічний простір |
ru |
dc.subject |
прибуток |
ru |
dc.subject |
молодіжне підприємництво |
ru |
dc.subject |
конкурентні переваги |
ru |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
ru |
dc.subject |
туристична галузь |
ru |
dc.subject |
туроператори |
ru |
dc.subject |
турагенти |
ru |
dc.subject |
конкурентоспроможний туристичний продукт |
ru |
dc.subject |
інновації в туризмі |
ru |
dc.subject |
profit |
ru |
dc.subject |
youth entrepreneurship |
ru |
dc.subject |
competitive advantages |
ru |
dc.subject |
competitiveness |
ru |
dc.subject |
competitive tourist product |
ru |
dc.subject |
innovations in tourism |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Прибуток, як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в туристичному бізнесі |
ru |
dc.title.alternative |
PROFIT AS A STRATEGIC TOOL FOR THE DEVELOPMENT OF YOUTH ENTREPRENEURSHIP IN THE TOURISM BUSINESS |
ru |
dc.type |
Article |
ru |