DSpace Repository

Прибуток, як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в туристичному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Алєщенко, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-04T10:12:48Z
dc.date.available 2021-01-04T10:12:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation - Алєщенко Л.О. Прибуток, як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в туристичному бізнесі. Економічний простір. 2020. № 164. С. 28-34. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5525
dc.description.abstract У статті обґрунтовано прибуток як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в галузі туризму. Встановлено, що для реалізації соціально-економічної ролі суб’єктів туристичної галузі створення дієвого економічного механізму на рівні регіонів і держави необхідно забезпечити прибутковість діяльності, оскільки прибуток має бути основним джерелом фінансування розвитку та поточної операційної діяльності суб’єктів туризму. Для досягнення цілей Стратегії у рамках визначених пріоритетних напрямів необхідно забезпечити ефективну взаємодію правового, організаційного, економічного та фінансового механізмів державного регулювання розвитку сфери туризму та курортів. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Економічний простір ru
dc.subject прибуток ru
dc.subject молодіжне підприємництво ru
dc.subject конкурентні переваги ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject туристична галузь ru
dc.subject туроператори ru
dc.subject турагенти ru
dc.subject конкурентоспроможний туристичний продукт ru
dc.subject інновації в туризмі ru
dc.subject profit ru
dc.subject youth entrepreneurship ru
dc.subject competitive advantages ru
dc.subject competitiveness ru
dc.subject competitive tourist product ru
dc.subject innovations in tourism ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Прибуток, як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в туристичному бізнесі ru
dc.title.alternative PROFIT AS A STRATEGIC TOOL FOR THE DEVELOPMENT OF YOUTH ENTREPRENEURSHIP IN THE TOURISM BUSINESS ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account