Abstract:
Мета статті полягає у науково-теоретичному та методичному обґрунтуванні молодіжного підприємництва як однієї з основних складових ефективного розвитку економіки України.
Для реалізації поставленої мети досліджено проблеми та перспективи молодіжного бізнесу та надано пропозиції подальшого його ефективного розвитку. Використані методи абстрактно-логічного обґрунтування теоретичних положень за темою, економічного дослідження динаміки сучасного розвитку цього виду підприємництва, систематизації чинників, які впливають на розвиток його конкуренції в галузі.
В статті досліджено питання формування та використання на практиці конкурентних переваг молодіжного підприємництва. Доведено необхідність розвитку та популяризації такого виду бізнесу як молодіжний серед населення України. Обґрунтовано якісні складові конкурентних переваг, які формують імідж регіону і країни в цілому. Розкрито складові економічного механізму забезпечення конкурентних переваг молодіжного підприємництва на регіональному рівні, необхідність підвищення інвестиційної його привабливості, фінансового оздоровлення, державної підтримки і правового регулювання.
Запропоновані заходи підвищення конкурентоспроможності та забезпечення конкурентних переваг можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку молодіжного підприємництва. Також визначено пріоритети економічного механізму стратегічного розвитку, що є основою реалізації їх соціально-економічної місії та побудови ефективної бізнес-стратегії.