DSpace Repository

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Нікітенко, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-12-29T17:46:28Z
dc.date.available 2020-12-29T17:46:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Нікітенко К. С. Роль маркетингу в сучасних умовах господарювання. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 174-178. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5415
dc.description.abstract У складних економічних умовах, що склалися, велика кількість українських підприємств зіткнулися із проблемою виживання. Кожне підприємство намагається знайти свій вихід із складної економічної ситуації. Одні намагаються почати випуск нового товару і активно його рекламують, інші скорочують свою діяльність на ринку чи закриваються, треті намагаються знизити затрати за рахунок скорочення чи невиплати заробітної плати персоналу. І тут простежується одна проблема – збереження старих методів управління підприємством, які ще збереглися за радянських часів. ru
dc.publisher ХНТУСГ ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ru
dc.type Article


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account