Репозиторий Dspace

Маркетинг як бізнесовий інструмент на ринку аксесуарів ручної роботи для формування лояльності споживачів.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кривонос, Софія
dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-29T00:33:30Z
dc.date.available 2020-12-29T00:33:30Z
dc.date.issued 2020-06-05
dc.identifier.citation Кривонос С.О., Боліла С.Ю. Маркетинг як бізнесовий інструмент на ринку аксесуарів ручної роботи для формування лояльності споживачів. Маркетинг очима молоді. : матеріали ІІІ-ої Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, ХНУ, 2020. С.122-123 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5353
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХНУ ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетинг як бізнесовий інструмент на ринку аксесуарів ручної роботи для формування лояльності споживачів. ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись