DSpace Repository

Маркетингові та інноваційні аспекти діяльності суб’єктів агробізнесу в умовах глобалізації.

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-29T00:16:24Z
dc.date.available 2020-12-29T00:16:24Z
dc.date.issued 2020-10-08
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Маркетингові та інноваційні аспекти діяльності суб’єктів агробізнесу в умовах глобалізації. Особливості адаптивної селекції і насінництва баштанних культур в умовах Південного степу України: матеріали Всеукраїнської заочної наукової конференції, присвяченої 50-річчю від дня створення Херсонської селекційної дослідної станції баштанництва . м. Гола Пристань, 2020. С. 116-118 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5352
dc.language.iso other ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетингові та інноваційні аспекти діяльності суб’єктів агробізнесу в умовах глобалізації. ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account