DSpace Repository

Маркетингові інструменти формування іміджевих переваг регіону

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T22:51:45Z
dc.date.available 2020-12-28T22:51:45Z
dc.date.issued 2020-11-11
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Маркетингові інструменти формування іміджевих переваг регіону. Публічне управління та адміністрування у процесах економічних реформ : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з дистанційною участю: т 2. Херсон, 2020. С. 7-10 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5348
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ "ХДАУ" ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетингові інструменти формування іміджевих переваг регіону ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account