00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові інструменти формування іміджевих переваг регіону

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T22:51:45Z
dc.date.available 2020-12-28T22:51:45Z
dc.date.issued 2020-11-11
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Маркетингові інструменти формування іміджевих переваг регіону. Публічне управління та адміністрування у процесах економічних реформ : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з дистанційною участю: т 2. Херсон, 2020. С. 7-10 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5348
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ "ХДАУ" ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетингові інструменти формування іміджевих переваг регіону ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу