DSpace Repository

Маркетингові інструменти формування лояльності споживача на ринку продукції м’ясопереробки м. Херсона

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.contributor.author Гринько, Дар'я
dc.date.accessioned 2020-12-28T22:23:42Z
dc.date.available 2020-12-28T22:23:42Z
dc.date.issued 2020-03-11
dc.identifier.citation Боліла С.Ю., Гринько Д.П. Маркетингові інструменти формування лояльності споживача на ринку продукції м’ясопереробки м. Херсона. Економіка, фінанси, управління: наукові підходи та практика реалізації: зб. матеріалів здобувачів вищої освіти і молодих вчених ІІІ Всеукр. наук. –практ. конф. Херсон, 2020. С. 52-53 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5346
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " ХДАУ" ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетингові інструменти формування лояльності споживача на ринку продукції м’ясопереробки м. Херсона ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account