Abstract:
У статті розглянуто проблеми важливості молодіжного підприємництва. Досліджується стан і особливості розвитку молодіжного підприємництва, етапи становлення, виявлено проблеми та визначено перспективи розвитку. Молодіжне підприємництво стає все більш і більш популярним сьогодні. Розвиток інтернет-технологій дає нам багато можливостей для розвитку бізнесу. Не важливо скільки Вам років – кожна людина має рівні шанси для досягнення своїх бізнес-ідей. Однак більшість не знає, як правильно просувати молодіжне підприємництво, тим більш, що за останні 20 років відбулася суттєва трансформація мислення та ставлення до цього молоді. Розвиток молодіжного підприємництва є однією з пріоритетних задач модернізації економіки країни. Однак молодь зтикається з великими труднощами на шляху створення молодіжних підприємств. Автором наведено аналіз вітчизняного та закордонного досвіду форм та засобів підтримки та розвитку молодіжного підприємництва, виокремлені основні формати: благодійні фонди, студентські бізнес-клуби на базі університетів, національні та інтернаціональні бізнес-клуби, бізнес-кампуси, бізнес-інкубатори для студентів та молодих підприємців. Для створення комплексної платформи підтримки та стимулювання підприємництва у молодіжному середовищі в Україні авторами пропонується сформувати всеукраїнську мережу міжвузовських бізнес-клубів. У статті розроблені основні концептуальні положення створення такої мережі структура та механізми її формування, сформовані основні результати та очікувані ефекти.