Репозиторий Dspace

Маркетинговий вектор в діяльності тваринницьких підприємств як чинник їх ефективності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T02:19:19Z
dc.date.available 2020-12-28T02:19:19Z
dc.date.issued 2020-11-11
dc.identifier.citation 8. Боліла С.Ю. Маркетинговий вектор в діяльності тваринницьких підприємств як чинник їх ефективності. Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали XI міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Київ, 2020. С.121-125 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5295
dc.language.iso other ru
dc.publisher Open Science Laboratory ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетинговий вектор в діяльності тваринницьких підприємств як чинник їх ефективності ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись