DSpace Repository

Маркетинговий вектор в діяльності тваринницьких підприємств як чинник їх ефективності

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T02:19:19Z
dc.date.available 2020-12-28T02:19:19Z
dc.date.issued 2020-11-11
dc.identifier.citation 8. Боліла С.Ю. Маркетинговий вектор в діяльності тваринницьких підприємств як чинник їх ефективності. Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали XI міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Київ, 2020. С.121-125 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5295
dc.language.iso other ru
dc.publisher Open Science Laboratory ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетинговий вектор в діяльності тваринницьких підприємств як чинник їх ефективності ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account