00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг як чинник забезпечення конкурентоспроможності сімейних фермерських господарств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T01:41:58Z
dc.date.available 2020-12-28T01:41:58Z
dc.date.issued 2020-11-26
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Маркетинг як чинник забезпечення конкурентоспроможності сімейних фермерських господарств. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: матеріали ХV-ої Міжнародної науково-практичної конференції , Хмельницький : ХНУ , 2020. С.12-15 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5293
dc.language.iso other ru
dc.publisher Хмельницький національний університет ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетинг як чинник забезпечення конкурентоспроможності сімейних фермерських господарств ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу