Репозиторий Dspace

Маркетинг як чинник забезпечення конкурентоспроможності сімейних фермерських господарств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T01:41:58Z
dc.date.available 2020-12-28T01:41:58Z
dc.date.issued 2020-11-26
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Маркетинг як чинник забезпечення конкурентоспроможності сімейних фермерських господарств. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: матеріали ХV-ої Міжнародної науково-практичної конференції , Хмельницький : ХНУ , 2020. С.12-15 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5293
dc.language.iso other ru
dc.publisher Хмельницький національний університет ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетинг як чинник забезпечення конкурентоспроможності сімейних фермерських господарств ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись