Репозиторий Dspace

Маркетинг взаємовідносин в діяльності підприємств на регіональному продовольчому ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2020-12-28T00:20:21Z
dc.date.available 2020-12-28T00:20:21Z
dc.date.issued 2020-04-16
dc.identifier.citation Боліла С.Ю.Маркетинг взаємовідносин в діяльності підприємств на регіональному продовольчому ринку. . Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції . ДВНЗ « ХДАУ», 2020. С.28-29 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5289
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ "ХДАУ" ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетинг взаємовідносин в діяльності підприємств на регіональному продовольчому ринку ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись