dc.contributor.author |
Капліна, А.І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T06:43:25Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T06:43:25Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-30 |
|
dc.identifier.citation |
Капліна А.І. Шляхи досягнення конкурентних переваг СПП ЗАТ"Чорнобаївське"«Тенденції та перспективи розвитку економіки, підприємництва, торгівлі, біржової діяльності»: зб. тез Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. науковців та здобувачів вищої освіти (Кам’янець-Подільський, 30 листопада 2020 року). – Кам’янець-Подільський, ПДАТУ, 2020. с.185-189 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5206 |
|
dc.description.abstract |
Проблема конкурентоспроможності нині актуальна як для національної економіки в цілому, так і для господарських первинних утворень – підприємств, організацій. Проте слід зазначити, що питання теорії і практики конкуренції в Україні та в інших пострадянських країнах ще недостатньо досліджені, а розвиток економічної сфери нашої країни свідчить про те, що такий стан має місце ще й через відсутність фундаментальних розробок стосовно конкуренції. Теорія конкуренції виходить з того, що конкурують не країни, а окремі виробники або продавці продукції. Але економічний успіх держави, тобто її конкурентоспроможність, безперечно визначається наявністю в ній конкурентоспроможних галузей і виробників |
ru |
dc.publisher |
Подільський державний аграрно-технічний університет |
ru |
dc.subject |
конкурентна перевага |
ru |
dc.subject |
маркетинговий канал |
ru |
dc.subject |
конкурент |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ СПП ЗАТ «ЧОРНОБАЇВСЬКЕ» |
ru |