dc.contributor.author |
Пристемський, Олександр |
|
dc.contributor.author |
Захарченко, Тетяна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T05:22:00Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T05:22:00Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-27 |
|
dc.identifier.citation |
Пристемський О.С., Захарченко Т. Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених «Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства». 27 жовтня 2020 року, м. Луцьк. С.634-635 |
ru |
dc.identifier.isbn |
978-966-600-699-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5203 |
|
dc.description.abstract |
У збірнику подано тези доповідей на Міжнародній науково-практичній конференції. У них відображено теоретичні основи, перспективи забезпечення ефективності суб’єктів господарювання, перспективи розвитку корпорацій в умовах розвитку неоіндустріальної економіки. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Волинський національний університет імені Лесі Українки |
ru |
dc.subject |
Розвиток, маркетинг, підприємство,бізнес, економіка. |
ru |
dc.subject |
Кафедра обліку і оподаткування |
ru |
dc.title |
Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу |
ru |