DSpace Repository

Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Пристемський, Олександр
dc.contributor.author Захарченко, Тетяна
dc.date.accessioned 2020-12-24T05:22:00Z
dc.date.available 2020-12-24T05:22:00Z
dc.date.issued 2020-10-27
dc.identifier.citation Пристемський О.С., Захарченко Т. Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених «Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства». 27 жовтня 2020 року, м. Луцьк. С.634-635 ru
dc.identifier.isbn 978-966-600-699-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5203
dc.description.abstract У збірнику подано тези доповідей на Міжнародній науково-практичній конференції. У них відображено теоретичні основи, перспективи забезпечення ефективності суб’єктів господарювання, перспективи розвитку корпорацій в умовах розвитку неоіндустріальної економіки. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Волинський національний університет імені Лесі Українки ru
dc.subject Розвиток, маркетинг, підприємство,бізнес, економіка. ru
dc.subject Кафедра обліку і оподаткування ru
dc.title Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account