DSpace Repository

Стимулювання купівельної активності через дизайн упаковки товару

Show simple item record

dc.contributor.author Адвокатова, Н.О.
dc.contributor.author Грушева, В.О.
dc.date.accessioned 2020-12-23T14:44:18Z
dc.date.available 2020-12-23T14:44:18Z
dc.date.issued 2020-03-11
dc.identifier.citation Грушева В.О., Адвокатова Н.О. Стимулювання купівельної активності через дизайн упаковки товару. Економіка, фінанси, управління: наукові підходи та практика реалізації: зб. матеріалів здобувачів вищої освіти і молодих вчених ІІІ Всеукр. наук. – практ. конф. 11 березня 2020. за ред. Танклевської Н.С. Херсон : ХДАУ, 2020. С.54-56. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5183
dc.description.abstract Упаковка забезпечує ідентифікацію продукту, інформує покупця про особливості товару і є останньою сполучною ланкою зі споживачем у торговельному залі, спонукаючи його придбати даний товар. Упаковка безумовно є обличчям продукту. Вона допомагає (або, навпаки, заважає) неуважному погляду споживача вихопити потрібний товар серед різноманіття прилавка. У разі робіт американських авторів упаковка називається «мовчазним торговцем». ru
dc.publisher Херсон: ДВНЗ «ХДАУ» ru
dc.subject дизайн упаковки товару, Стимулювання купівельної активності ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Стимулювання купівельної активності через дизайн упаковки товару ru
dc.title.alternative Зб. матеріалів здобувачів вищої освіти і молодих вчених ІІІ Всеукр. наук. – практ. конф. 11 березня 2020. за ред. Танклевської Н.С. ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account