dc.contributor.author |
Адвокатова, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Грушева, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-23T14:44:18Z |
|
dc.date.available |
2020-12-23T14:44:18Z |
|
dc.date.issued |
2020-03-11 |
|
dc.identifier.citation |
Грушева В.О., Адвокатова Н.О. Стимулювання купівельної активності через дизайн упаковки товару. Економіка, фінанси, управління: наукові підходи та практика реалізації: зб. матеріалів здобувачів вищої освіти і молодих вчених ІІІ Всеукр. наук. – практ. конф. 11 березня 2020. за ред. Танклевської Н.С. Херсон : ХДАУ, 2020. С.54-56. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5183 |
|
dc.description.abstract |
Упаковка забезпечує ідентифікацію продукту, інформує покупця про особливості товару і є останньою сполучною ланкою зі споживачем у торговельному залі, спонукаючи його придбати даний товар. Упаковка безумовно є обличчям продукту. Вона допомагає (або, навпаки, заважає) неуважному погляду споживача вихопити потрібний товар серед різноманіття прилавка. У разі робіт американських авторів упаковка називається «мовчазним торговцем». |
ru |
dc.publisher |
Херсон: ДВНЗ «ХДАУ» |
ru |
dc.subject |
дизайн упаковки товару, Стимулювання купівельної активності |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Стимулювання купівельної активності через дизайн упаковки товару |
ru |
dc.title.alternative |
Зб. матеріалів здобувачів вищої освіти і молодих вчених ІІІ Всеукр. наук. – практ. конф. 11 березня 2020. за ред. Танклевської Н.С. |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |