dc.contributor.author |
Танклевська, Наталія |
|
dc.contributor.author |
Вибранський, Віталій |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-17T17:19:55Z |
|
dc.date.available |
2020-12-17T17:19:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Танклевська Н.С., Вибранський В.В. Маркетинг спортивної сфери. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток [Текст]: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ/ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2020.- 267 с. с.31-34. |
ru |
dc.identifier.other |
339.138:[005.3:005.21]+005.342 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5005 |
|
dc.description.abstract |
Спорт є одним з важливих елементів індустрії розваг.
Останнім часом популярність спортивних заходів стрімко
набирає обертів і привертає увагу мільйонів людей по всьому
світі. |
ru |
dc.publisher |
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
;с.31-34. |
|
dc.subject |
спорт, фізична культура, менеджмент, управління, спортивний менеджмент, концепції, маркетинг |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Маркетинг спортивної сфери |
ru |
dc.type |
Other |
ru |