DSpace Repository

Маркетинг спортивної сфери

Show simple item record

dc.contributor.author Танклевська, Наталія
dc.contributor.author Вибранський, Віталій
dc.date.accessioned 2020-12-17T17:19:55Z
dc.date.available 2020-12-17T17:19:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Танклевська Н.С., Вибранський В.В. Маркетинг спортивної сфери. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток [Текст]: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ/ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2020.- 267 с. с.31-34. ru
dc.identifier.other 339.138:[005.3:005.21]+005.342
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5005
dc.description.abstract Спорт є одним з важливих елементів індустрії розваг. Останнім часом популярність спортивних заходів стрімко набирає обертів і привертає увагу мільйонів людей по всьому світі. ru
dc.publisher Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ ru
dc.relation.ispartofseries ;с.31-34.
dc.subject спорт, фізична культура, менеджмент, управління, спортивний менеджмент, концепції, маркетинг ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Маркетинг спортивної сфери ru
dc.type Other ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account