Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Танклевська, Наталія
dc.contributor.author Вибранський, Віталій
dc.date.accessioned 2020-12-17T17:19:55Z
dc.date.available 2020-12-17T17:19:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Танклевська Н.С., Вибранський В.В. Маркетинг спортивної сфери. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток [Текст]: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ/ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2020.- 267 с. с.31-34. ru
dc.identifier.other 339.138:[005.3:005.21]+005.342
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5005
dc.description.abstract Спорт є одним з важливих елементів індустрії розваг. Останнім часом популярність спортивних заходів стрімко набирає обертів і привертає увагу мільйонів людей по всьому світі. ru
dc.publisher Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ ru
dc.relation.ispartofseries ;с.31-34.
dc.subject спорт, фізична культура, менеджмент, управління, спортивний менеджмент, концепції, маркетинг ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Маркетинг спортивної сфери ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись