dc.date.accessioned |
2020-12-16T11:03:18Z |
|
dc.date.available |
2020-12-16T11:03:18Z |
|
dc.date.issued |
2020-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4917 |
|
dc.description.abstract |
Інноваційна стратегія діяльністю аграрних підприємств спрямовується на пошук та реалізацію інноваційних проєктів, які забезпечать стабільний і прибутковий розвиток суб’єкта господарювання в довгостроковій перспективі. Вибір найдієвішої інноваційної стратегії залежить від базової стратегії підприємства, його поточного стану та конкурентного середовища, тобто від сукупності внутрішніх і зовнішніх умов. У статті зазначається, що в Україні розпочався новий етап розвитку сільського господарства, який характеризується збільшенням обсягів використання інноваційних технологій. Встановлено, що ефективними для аграріїв є інноваційні платформи, які працюють у сфері big data, як: БАЙЕР БІЗНЕС ПЛЮС, AGRIANALYTICA, SAATBAU PROFIT MANAGER тощо. |
ru |
dc.publisher |
Журнал Фінпростір Черкаський навчально-науковий інститут Державний вищий навчальний заклад "Університет банківської справи" |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
3;39 |
|
dc.subject |
інновації, стратегія, аграрні підприємства, інноваційні платформи, економічний ефект |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |