dc.contributor.author |
Боліла, Світлана |
|
dc.contributor.author |
Сиводед, Сергій |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-13T23:09:12Z |
|
dc.date.available |
2020-12-13T23:09:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Сиводед С.С., Боліла С.Ю. Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоовочівництва.Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет - конф.Херсон, 2020.С. 209-212 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4888 |
|
dc.description.abstract |
Реалізація концепції ефективного виробництва органічної плодоовочевої
продукції полягає у запровадженні системи маркетингового забезпечення
управлінням виробничими та процесами реалізації в плодоовочівництві. Це
комплекс взаємопов‘язаних елементів (підсистем), які визначають еколого-
оптимальні режими маркетингового управління. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ХДАУ |
ru |
dc.subject |
Аграрний ринок |
ru |
dc.subject |
Маркетингове забезпечення |
ru |
dc.subject |
Органічна продукція |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоовочівництва |
ru |
dc.type |
Article |
ru |