DSpace Repository

Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоовочівництва

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.contributor.author Сиводед, Сергій
dc.date.accessioned 2020-12-13T23:09:12Z
dc.date.available 2020-12-13T23:09:12Z
dc.date.issued 2020-05-29
dc.identifier.citation Сиводед С.С., Боліла С.Ю. Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоовочівництва.Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет - конф.Херсон, 2020.С. 209-212 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4888
dc.description.abstract Реалізація концепції ефективного виробництва органічної плодоовочевої продукції полягає у запровадженні системи маркетингового забезпечення управлінням виробничими та процесами реалізації в плодоовочівництві. Це комплекс взаємопов‘язаних елементів (підсистем), які визначають еколого- оптимальні режими маркетингового управління. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДАУ ru
dc.subject Аграрний ринок ru
dc.subject Маркетингове забезпечення ru
dc.subject Органічна продукція ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоовочівництва ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account