Репозиторий Dspace

Аспекти соціальної комунікації в сфері маркетингу туризму

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шаповал, Сергій
dc.date.accessioned 2020-12-09T09:30:51Z
dc.date.available 2020-12-09T09:30:51Z
dc.date.issued 2020-11
dc.identifier.citation Шаповал С.І. Аспекти соціальної комунікації в сфері маркетингу туризму. Філософські обрії сьогодення: збірник наукових праць. Херсон: ДВНЗ «ХДАЕУ», 2020. С.70-75. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4860
dc.description.abstract В даній статті ставиться задача розглянути і проаналізувати специфіку системно- аксіологічного підходу до дослідження соціальної комунікації і вияснити методологічні основи, на яких може бути побудована комплексна, інтердисциплінарна теорія соціальної комунікації, що відображує предмет дослідження в різних, але системно узгоджених епістемічних «проекціях», дається узагальнене визначення поняття соціальної комунікації. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject системно-аксіологічного підхід ru
dc.subject соціальна комунікація ru
dc.subject системний підхід ru
dc.subject Кафедра загальноекономічної підготовки ru
dc.title Аспекти соціальної комунікації в сфері маркетингу туризму ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись