dc.contributor.author |
Шаповал, Сергій |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-09T09:30:51Z |
|
dc.date.available |
2020-12-09T09:30:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-11 |
|
dc.identifier.citation |
Шаповал С.І. Аспекти соціальної комунікації в сфері маркетингу туризму. Філософські обрії сьогодення: збірник наукових праць. Херсон: ДВНЗ «ХДАЕУ», 2020. С.70-75. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4860 |
|
dc.description.abstract |
В даній статті ставиться задача розглянути і проаналізувати специфіку системно-
аксіологічного підходу до дослідження соціальної комунікації і вияснити методологічні основи, на
яких може бути побудована комплексна, інтердисциплінарна теорія соціальної комунікації, що
відображує предмет дослідження в різних, але системно узгоджених епістемічних «проекціях»,
дається узагальнене визначення поняття соціальної комунікації. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
системно-аксіологічного підхід |
ru |
dc.subject |
соціальна комунікація |
ru |
dc.subject |
системний підхід |
ru |
dc.subject |
Кафедра загальноекономічної підготовки |
ru |
dc.title |
Аспекти соціальної комунікації в сфері маркетингу туризму |
ru |
dc.type |
Article |
ru |