00 DSpace/Manakin Repository

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капліна, А.І.
dc.date.accessioned 2020-12-07T06:22:12Z
dc.date.available 2020-12-07T06:22:12Z
dc.date.issued 2020-11-19
dc.identifier.citation Капліна А.І.,"МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ", Збірник тез за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Філософські обрії сьогодення» 19 листопада 2020 р. Херсон: ХДАЕУ, 2020,с.55-58 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4812
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження зумовлена сучасними тенденціями світового розвитку, які окреслили необхіднiсть виховання особистостi, готової до міжкультурної співпраці і кроскультурної взаємодії, що є свідомим i динамічним процесом взаєморозумiння та створення смислу в ході здійснення учасниками діалогу різновиду взаємозалежних і взаємозумовлених видiв діяльності, яка сприяє їхньому взаємозбагаченню і розвитку iндивідуальних новоутворень. Нинішня ситуація у світі ставить перед людством нові серйозні виклики, що спричинено зростанням напруженості, спалахами воєнних конфліктів нa теренах деяких держав, посиленням міжнародного тероризму. Єдиною запорукою позитивних змін і стaлого розвитку є згуртованість, солідарність прогресивної світової спільноти. Миру й стабільності не можна досягти там, де панують агресивні ідеології, де порушуються ключові права та свободи людини. Врегулюванню конфліктних ситуацій у світі сприятиме дух єдності міжнародних спільнот: «Порядок денний на період до 2030 року спонукає нaс виходити за межі вузьких і короткострокових національних інтересів і діяти в дусі солідарності і в розрахунку нa тривалу перспективу. Ми більше не можемо дозволити собі думати і трудитися окремо один від одного. ru
dc.publisher ДВНЗ "Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.subject кроскультурна взаємодія ru
dc.subject метод кейсів ru
dc.subject метод Веб-квестів ru
dc.subject метод інтерактивного моделювання ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу