Репозиторий Dspace

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Капліна, А.І.
dc.date.accessioned 2020-12-07T06:22:12Z
dc.date.available 2020-12-07T06:22:12Z
dc.date.issued 2020-11-19
dc.identifier.citation Капліна А.І.,"МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ", Збірник тез за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Філософські обрії сьогодення» 19 листопада 2020 р. Херсон: ХДАЕУ, 2020,с.55-58 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4812
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження зумовлена сучасними тенденціями світового розвитку, які окреслили необхіднiсть виховання особистостi, готової до міжкультурної співпраці і кроскультурної взаємодії, що є свідомим i динамічним процесом взаєморозумiння та створення смислу в ході здійснення учасниками діалогу різновиду взаємозалежних і взаємозумовлених видiв діяльності, яка сприяє їхньому взаємозбагаченню і розвитку iндивідуальних новоутворень. Нинішня ситуація у світі ставить перед людством нові серйозні виклики, що спричинено зростанням напруженості, спалахами воєнних конфліктів нa теренах деяких держав, посиленням міжнародного тероризму. Єдиною запорукою позитивних змін і стaлого розвитку є згуртованість, солідарність прогресивної світової спільноти. Миру й стабільності не можна досягти там, де панують агресивні ідеології, де порушуються ключові права та свободи людини. Врегулюванню конфліктних ситуацій у світі сприятиме дух єдності міжнародних спільнот: «Порядок денний на період до 2030 року спонукає нaс виходити за межі вузьких і короткострокових національних інтересів і діяти в дусі солідарності і в розрахунку нa тривалу перспективу. Ми більше не можемо дозволити собі думати і трудитися окремо один від одного. ru
dc.publisher ДВНЗ "Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.subject кроскультурна взаємодія ru
dc.subject метод кейсів ru
dc.subject метод Веб-квестів ru
dc.subject метод інтерактивного моделювання ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись