Репозиторий Dspace

ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ХЕРСОНЩИНИ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойко, Вікторія
dc.date.accessioned 2020-11-26T21:50:05Z
dc.date.available 2020-11-26T21:50:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бойко В.О. Позитивний імідж Херсонщини на ринку туристичних послуг. Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: зб. матеріалів Міжнародної науково – практичної Інтернет-конференції / за ред. д.е.н., проф. Танклевської Н.С. (16-17 квітня 2020 р.). м.Херсон: ХДАУ, 2020 р. С. 23-25. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4735
dc.description.abstract Туристична галузь у світі є однією з найбільш вигідних, перспективних та прибуткових. Туризм - це можливість побувати у багатьох країнах, це висока заробітна платня працівників цієї сфери та успішне ведення власного бізнесу. Але сьогоднішня пандемія COVID-19 кинула виклик даній галузі, і поки невідомо, коли відкриються кордони для вільної подорожі громадян за межі власної території. Все одно цей час мине і мешканцям різних країн захочеться ще більше відпочити в різних привабливих частинах світу десь поза кордонами своїх країн, особливо після вимушених жорстких карантинних обмежень. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher м.Херсон: ХДАУ ru
dc.subject ринок туристичних послуг ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ХЕРСОНЩИНИ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись