DSpace Repository

ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ХЕРСОНЩИНИ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Вікторія
dc.date.accessioned 2020-11-26T21:50:05Z
dc.date.available 2020-11-26T21:50:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бойко В.О. Позитивний імідж Херсонщини на ринку туристичних послуг. Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: зб. матеріалів Міжнародної науково – практичної Інтернет-конференції / за ред. д.е.н., проф. Танклевської Н.С. (16-17 квітня 2020 р.). м.Херсон: ХДАУ, 2020 р. С. 23-25. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4735
dc.description.abstract Туристична галузь у світі є однією з найбільш вигідних, перспективних та прибуткових. Туризм - це можливість побувати у багатьох країнах, це висока заробітна платня працівників цієї сфери та успішне ведення власного бізнесу. Але сьогоднішня пандемія COVID-19 кинула виклик даній галузі, і поки невідомо, коли відкриються кордони для вільної подорожі громадян за межі власної території. Все одно цей час мине і мешканцям різних країн захочеться ще більше відпочити в різних привабливих частинах світу десь поза кордонами своїх країн, особливо після вимушених жорстких карантинних обмежень. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher м.Херсон: ХДАУ ru
dc.subject ринок туристичних послуг ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ХЕРСОНЩИНИ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account