dc.contributor.author |
Повод, Тетяна Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Морозова, Ольга Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-05T10:25:07Z |
|
dc.date.available |
2020-11-05T10:25:07Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні рекомендації для практичних (семінарських) занять з дисципліни "Інтелектуальний бізнес" для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта (Економіка)» / Укл.: Повод Т.М., Морозова О.Г. - Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2020. – 25 с. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4623 |
|
dc.description.abstract |
Завдання дисципліни: теоретична підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти з
питань: сутності інтелектуального бізнесу; вивчення основних теоретико-методичних засад
інтелектуального бізнесу як специфічного формату бізнесової діяльності; розкриття сутності та
специфіки інтелектуальних продуктів; вивчення прийнятих бізнес-моделей та моделювання
інтелектуального бізнесу; визначення ризиків інтелектуального бізнесу; розроблення моделей
4
просування та комерціалізації інтелектуальних продуктів.
Результатом вивчення дисципліни «Інтелектуальний бізнес» є набуття практичних
навичок і умінь щодо:
вибору об’єктів та методів інтелектуального бізнесу; пошуку та аналізу різноманітних джерелі
інформації; створювання та виявлення інтелектуальних продуктів; визначення бізнес-моделей
інтелектуального бізнесу; визначення ризиків інтелектуального бізнесу
знати: основні теоретико-методичні засади інтелектуального бізнесу; сутність та
специфіку інтелектуальних продуктів та процесу їх створен ня; процес моделю вання
інтелектуального бізнесу; законодавчі бази започаткування та ведення інтелектуаль ного бізнесу;
методів управлінь ня ризиками інтелектуального бізнесу; схеми і моделі просування та
комерціалізації інтелектуальних продуктів; особливості управління інтелектуальним бізнесом.
уміти: виявляти та класифікувати інтелектуальні продукти; визначати прийнятні
бізнес-моделі інтелектуального бізнесу; обирати та використовувати відповідні методи,
інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення інтелектуальних продуктів; застосовувати
законодавчу базу для створення та ведення інтелектуального бізнесу; оцінювання кон’юнктуру
ринків і результатів діяльності у сфері інтелектуального бізнесу; виявляти та застосовувати основні
тенденції та перспективи віртуалізації інтелектуального бізнесу; визначати ризики інтелектуального
бізнесу та управляти ними;приймати обґрунтовані рішення; розробляти та управляти
інтелектуальним бізнесом. |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ "ХДАУ" |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Методичні рекомендації для практичних (семінарських) занять з дисципліни "Інтелектуальний бізнес" для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта (Економіка)» |
ru |
dc.type |
Other |
ru |