Abstract:
Завдання дисципліни: теоретична підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти з
питань: сутності інтелектуального бізнесу; вивчення основних теоретико-методичних засад
інтелектуального бізнесу як специфічного формату бізнесової діяльності; розкриття сутності та
специфіки інтелектуальних продуктів; вивчення прийнятих бізнес-моделей та моделювання
інтелектуального бізнесу; визначення ризиків інтелектуального бізнесу; розроблення моделей
4
просування та комерціалізації інтелектуальних продуктів.
Результатом вивчення дисципліни «Інтелектуальний бізнес» є набуття практичних
навичок і умінь щодо:
вибору об’єктів та методів інтелектуального бізнесу; пошуку та аналізу різноманітних джерелі
інформації; створювання та виявлення інтелектуальних продуктів; визначення бізнес-моделей
інтелектуального бізнесу; визначення ризиків інтелектуального бізнесу
знати: основні теоретико-методичні засади інтелектуального бізнесу; сутність та
специфіку інтелектуальних продуктів та процесу їх створен ня; процес моделю вання
інтелектуального бізнесу; законодавчі бази започаткування та ведення інтелектуаль ного бізнесу;
методів управлінь ня ризиками інтелектуального бізнесу; схеми і моделі просування та
комерціалізації інтелектуальних продуктів; особливості управління інтелектуальним бізнесом.
уміти: виявляти та класифікувати інтелектуальні продукти; визначати прийнятні
бізнес-моделі інтелектуального бізнесу; обирати та використовувати відповідні методи,
інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення інтелектуальних продуктів; застосовувати
законодавчу базу для створення та ведення інтелектуального бізнесу; оцінювання кон’юнктуру
ринків і результатів діяльності у сфері інтелектуального бізнесу; виявляти та застосовувати основні
тенденції та перспективи віртуалізації інтелектуального бізнесу; визначати ризики інтелектуального
бізнесу та управляти ними;приймати обґрунтовані рішення; розробляти та управляти
інтелектуальним бізнесом.