DSpace Repository

Методичні рекомендації і контрольні завдання щодо виконання практичних занять з дисципліни «Економіка освітньої сфери» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» зі спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» за освітньо-професійною програмою 015 «Професійна освіта (Економіка)»

Show simple item record

dc.contributor.author Повод, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-11-05T08:59:51Z
dc.date.available 2020-11-05T08:59:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Методичні рекомендації і контрольні завдання щодо виконання практичних занять з дисципліни «Економіка освітньої сфери» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» зі спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» за освітньо-професійною програмою 015 «Професійна освіта (Економіка)». - Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2019. - 12 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4621
dc.description.abstract Мета - засвоєння теоретико-методичних основ економіки освітньої сфери та її функцій і механізмів, основам аналізу освітньої сфери, міжнародними економічним дослідженнями якості освіті, формування практичних навичок управління освітньою сферою, останнім тенденціями економіки та управління освітньою сферою та реформам в Україні та інших країнах. Навчитися складати аналітичні документи з аналізу освітньої сфери, спрямовані на розвиток і забезпечення змін в освіті. Завдання - вивчення сутності, цілей та функцій економіки освітньої сфери, основ економічного аналізу освітньої сфери, освоєння систематичних знань про організацію та управління у сфері освіти та сформувати у здобувачів освіти уявлення про економіку та управління освітньою сферою, операційні уміння такого управління на основі розв'язання конкретних ситуацій в нашій країні. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачи вищої освіти оволодіють загальними компетенціями: - здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; - здатність розробляти та управляти проектами; фаховими компетенціями: - здатність застосовувати нові підходи до аналізу, прогнозування, критичного осмислення проблем у професійній діяльності та прийняття рішень у складних непередбачуваних умовах; - здатність управляти стратегічним розвитком команди у здійсненні професійної діяльності; - здатність викладати та використовувати сучасні інформаційні технології та економіко-математичні методи і моделі для рішення експериментальних і практичних завдань, економічного управління діяльністю підприємства, дослідження економічних і соціальних процесів; - здатність використовувати знання, уміння і навички в галузі теорії і практики викладання економіки; - здатність застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці; - здатність до професійної комунікації в сфері педагогіки та економіки; а також отримають програмні результати навчання: - уміти використовувати економічні результати у професійній діяльності; - вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності; - знати та розуміти фундаментальні та прикладні аспекти наук про освіту та економіку; - визначати, критично оцінювати ключові тренди соціально-економічного розвитку галузі освіти відповідно до спеціалізації; - оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; 4 - знати принципи управління персоналом та ресурсами, основні підходи до прийняття рішень й упровадження сучасних систем освіти у професійній діяльності відповідно до спеціалізації в умовах глобалізаційних процесів; - організовувати розробку та проведення проектів в освітній сфері за спеціалізацією економіка із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та забезпечення. Міждисциплінарні зв`язки. У межах дисципліни “Економіка освітньої сфери” здобувачі вищої освіти отримують інформацію, необхідну для розуміння доцільності аналізу освітньої сфери, а також для аналізу діяльності Міністерства освіти і науки України та місцевих управлінь освіти. Дисципліна “Економіка освітньої сфери” дозволяє доповнити знання з дисциплін: "Державна освітня політика", “Управління навчальним закладом”, "Філософія освіти", "Планування і організація навчального процесу", "Державні стандарти освіти й освітнє законодавство". Навчальний курс дисципліни "Економіка освітньої сфери " містить вісім тем загальною кількістю годин – 90, 3 кредитів ЄКТС. ru
dc.publisher ДВНЗ "ХДАУ" ru
dc.subject Економіка освітньої сфери ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Методичні рекомендації і контрольні завдання щодо виконання практичних занять з дисципліни «Економіка освітньої сфери» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» зі спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» за освітньо-професійною програмою 015 «Професійна освіта (Економіка)» ru
dc.type Other ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account