Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Грановська, В. Г. | |
dc.contributor.author | Бойко, Вікторія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T12:31:30Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T12:31:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Грановська В.Г., Бойко В.О. Методичні рекомендації для семінарських та практичних занять з дисципліни «Управління проєктами» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка). Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2019. 36 с. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4612 | |
dc.description.abstract | Метою дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійної компетентності (знань, умінь і навичок) щодо застосування універсального інструментарію розробки та реалізації проектів для досягнення ефективного функціонування й розвитку підприємств. Завданнями дисципліни є формування комплексу знань і вмінь про методи, техніку та інструментарій управління проектами, формування в майбутніх фахівців певного світогляду стосовно самостійної практичної діяльності для засвоєння ними основних правил і вимог організації ефективної фінансово-економічної роботи з урахуванням законодавчої бази України. Програма навчальної дисципліни включає загальні компетентності (ключові навички), якими повинен володіти випускник другого циклу: здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; здатність розробляти та управляти проектами; здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: - застосовувати нові підходи до аналізу, прогнозування, критичного осмислення проблем у професійній діяльності та прийняття рішень у складних непередбачуваних умовах; - розробляти і керувати проектами у галузі відповідно до спеціалізації, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове забезпечення; - планувати, проводити та презентувати наукові дослідження, готувати результати наукових робіт до оприлюднення. уміти: - використовувати економічні результати у професійній діяльності; - вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності; - формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу; - обґрунтовувати ідеї та обирати інноваційні рішення, програмне забезпечення та інструменти у соціально-економічній та освітній діяльності; - обґрунтовувати принципи управління персоналом та ресурсами, основні підходи до прийняття рішень й упровадження сучасних систем освіти у професійній діяльності відповідно до спеціалізації в умовах глобалізаційних процесів. | ru |
dc.publisher | ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» | ru |
dc.subject | управління проєктами | ru |
dc.subject | Кафедра економіки та фінансів | ru |
dc.title | Методичні рекомендації для семінарських та практичних занять з дисципліни «Управління проєктами» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) | ru |
dc.type | Other | ru |