Аннотации:
Метою дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійної
компетентності (знань, умінь і навичок) щодо застосування універсального
інструментарію розробки та реалізації проектів для досягнення ефективного
функціонування й розвитку підприємств.
Завданнями дисципліни є формування комплексу знань і вмінь про
методи, техніку та інструментарій управління проектами, формування в
майбутніх фахівців певного світогляду стосовно самостійної практичної
діяльності для засвоєння ними основних правил і вимог організації
ефективної фінансово-економічної роботи з урахуванням законодавчої бази
України.
Програма навчальної дисципліни включає загальні компетентності
(ключові навички), якими повинен володіти випускник другого циклу:
здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел;
здатність розробляти та управляти проектами; здатність оцінювати та
забезпечувати якість виконуваних робіт.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- застосовувати нові підходи до аналізу, прогнозування, критичного
осмислення проблем у професійній діяльності та прийняття рішень у
складних непередбачуваних умовах;
- розробляти і керувати проектами у галузі відповідно до спеціалізації,
здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове
забезпечення;
- планувати, проводити та презентувати наукові дослідження, готувати
результати наукових робіт до оприлюднення.
уміти:
- використовувати економічні результати у професійній діяльності;
- вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і
аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності;
- формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки,
вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі
наявного ресурсного потенціалу;
- обґрунтовувати ідеї та обирати інноваційні рішення, програмне
забезпечення та інструменти у соціально-економічній та освітній діяльності;
- обґрунтовувати принципи управління персоналом та ресурсами,
основні підходи до прийняття рішень й упровадження сучасних систем
освіти у професійній діяльності відповідно до спеціалізації в умовах
глобалізаційних процесів.