00 DSpace/Manakin Repository

Методичні рекомендації і контрольні завдання до виконання практичних та семінарських занять здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» з дисципліни «Методологія наукових досліджень»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Танклевська, Наталія
dc.contributor.author Повод, Тетяна
dc.date.accessioned 2020-11-04T10:23:59Z
dc.date.available 2020-11-04T10:23:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Танклеська Н.С., Повод Т.М. Методичні рекомендації і контрольні завдання до виконання практичних та семінарських занять здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» з дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень». Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2019. 18 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4598
dc.description.abstract Мета дисципліни «Методологія наукових досліджень» - формування знань з методології, теорії методу і процесу, психології, методичного та науково-дослідного забезпечення досліджень. Завдання дисципліни: теоретична підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти з питань: сутності і категорій методології наукових досліджень; організації процесу наукового дослідження; вибору об’єктів наукового дослідження; застосування теоретичних та емпіричних методів дослідження; застосування методик дослідження, їх змісту і принципів розробки; планування науково-дослідних робіт; розроблення етапів та форм процесу наукового дослідження; діалектики як системи принципів, законів і категорій; специфіки наукового пізнання; типології методів наукового пізнання; сутності понять синергетики і евристики; змісту та структури процесу наукового дослідження; формування та обґрунтування наукових гіпотез; оволодіння традиційними та сучасними інноваційними методами проведення досліджень; оформлення результатів наукових досліджень та впровадження їх у практику; інформаційного забезпечення процесу наукового дослідження; визначення економічної ефективності наукових досліджень. Результатом вивчення дисципліни «Методологія наукових досліджень» є набуття практичних навичок і умінь щодо: - вибору об’єктів та методів наукового дослідження; - пошуку та аналізу різноманітних джерел інформації; - проведення наукових досліджень систем і процесів; - застосування сучасних методичних прийомів у наукових дослідженнях; - планування і організування наукових експериментів; - застосування автоматизованих систем обробки інформації у наукових дослідженнях; - складання звітів з науково-дослідної роботи. У результаті вивчення навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень» здобувач повинен: знати: практичні навички і уміння, щодо вибору об’єктів та методів наукового дослідження; проведення наукових досліджень систем і процесів; застосування сучасних методичних прийомів у наукових дослідженнях. уміти: аналізувати різноманітні джерела інформації; формувати культуру та навички проведення дослідження, впроваджувати їх результати у практику; планувати і організовувати наукові експерименти; формувати опитувальні анкети; складати звіти з науково-дослідної роботи. Компетентності, що набуваються в результаті вивчення дисципліни: Загальні компетентності: - здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; - здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми, застосовувати знання в практичних ситуаціях; - здатність проведення досліджень на відповідному рівні та презентувати результати. Фахові компетентності спеціальності: - здатність використовувати знання, уміння і навички в галузі теорії і практики викладання економіки; - здатність застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці; - здатність розробляти та викладати методики впровадження результатів наукових досліджень та пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності. Програмні результати навчання: - знати на рівні новітніх досягнень основні концепції сталого розвитку суспільства, освіти і методології наукового пізнання; - уміти використовувати сучасні інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або науковій діяльності; - вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності; - знати та розуміти фундаментальні та прикладні аспекти наук про освіту та економіку; - формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу; - застосовувати наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економічній та освітній діяльності; - критично осмислювати теорії, принципи, методи і поняття з різних предметних галузей і застосовувати одержані знання, уміння і навички для вирішення практичних завдань і проблем у галузі освіти та економіки. ru
dc.publisher ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» ru
dc.subject професійна освіта
dc.subject методологія наукових досліджень ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Методичні рекомендації і контрольні завдання до виконання практичних та семінарських занять здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» з дисципліни «Методологія наукових досліджень» ru
dc.type Other ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу