DSpace Repository

Теоретико-методичні підходи до викладання французької мови

Show simple item record

dc.contributor.author Несін, Ю.М.
dc.date.accessioned 2020-11-04T07:12:26Z
dc.date.available 2020-11-04T07:12:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Несін Ю.М. Теоретико-методичні підходи до викладання французької мови : монографія / Ю. М. Несін. – Херсон: Айлант, 2013. – 156 с.: іл. ru
dc.identifier.isbn 978-966-630-083-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4590
dc.description.abstract Монографія присвячена проблемі впровадження активних методів навчання на уроках французької мови для набуття практичних навичок у використанні сучасних технологій та методів навчання й виховання. Належна увага приділяється методичним основам формування в учнів умінь і навичок практичного володіння мовленням, питанням тестування, підвищення інтересу учнів до самостійної роботи. Теоретичні питання в монографії підкріплюються практичними прикладами та завданнями, взятими з найсучасніших методик. Для вчителів, викладачів французької мови. ru
dc.subject Кафедра загальноекономічної підготовки ru
dc.title Теоретико-методичні підходи до викладання французької мови ru
dc.type Book


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account