Аннотации:
Англо-український словник бізнес термінів до виконання практичних (семінарських) занять з дисципліни «іноземна мова» (англійська) для студентів вищих навчальних закладів, бакалаврів, магістрів, аспірантів, а також для викладачів та фахівців-практиків.
Вищезазначений словник містить понад двохсот п’ятдесяти термінів і термінологічних словосполучень, які охоплюють основні сфери ділової активності людини, зокрема менеджмент, маркетинг, грошова та фіскальна політика, трудові ресурси, планування, організацію виробництва, облік, аудит, фінанси, сертифікацію, статистику, страхування, демографію, логістику, соціологію, право тощо. Укладаючи словник, автор особливу увагу звертає на введення до нього термінів-назв найновіших понять і категорій відповідної сфери, а також тих, які донедавна були не дуже популярними й поширеними в Україні.
Джерелами укладання словника слугували підручники, посібники, довідники, журнальні статті, а також найновіші перекладні тлумачні англомовні словники. Основне призначення видання – надати ефективну допомогу студентам та викладачам економічних факультетів і бізнес-шкіл в опрацюванні англомовної фахової літератури з навчальною метою, у засвоєнні відповідної термінології. Словник може бути корисним при роботі з автентичними англомовними документами, під час листування з закордонними партнерами, а також в усному спілкуванні з носіями мови.
Словник, на шпальтах якого розміщена інформація, складається з передмови до англо-українського словника бізнес термінів, англійського алфавіту, бізнес термінів, 100 найсуттєвіших англійських бізнес-дієслів, а також контрактів, сертифікатів, відмінностей в американській та англійській термінології, типів бізнес листувань, скорочень та умовних позначень, списку використаної та рекомендованої літератури, місця для нотаток.