DSpace Repository

Оцінка впливу собак на психо-емоційний та фізичний розвиток школярів молодшого та середнього віку

Show simple item record

dc.contributor.author Митрашевська, Таміла
dc.contributor.author Соболь, Ольга
dc.date.accessioned 2020-10-28T20:45:25Z
dc.date.available 2020-10-28T20:45:25Z
dc.date.issued 2020-10-16
dc.identifier.citation Митрашевська Т. В., Соболь О. М. Оцінка впливу собак на психо-емоційний та фізичний розвиток школярів молодшого та середнього віку/ Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали IX міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 16 жовтня 2020 р.). Київ, 2020. С.433 – 440. ru
dc.identifier.issn 2708-1257
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4573
dc.description A survey of parents of 28 pupils born in 2009-2012 and 11 pupils born in 2005-2008 was conducted. The results of the survey showed that the vast majority of children (71.53 - 72.72%) grew in families without dogs. Most families kept small (64.29%) purebred dogs in the first group of schoolchildren or medium (36.36%) in the second group of schoolchildren, dogs of a decorative direction were mainly represented. The main reasons for the appearance of the dog in the family were the general decision of all family members, the wishes of the child and others. The majority of parents of schoolchildren (57.14% and 63.64%) believed that the presence of a dog has a positive effect on the physical development of the child. Less than half of parents of both age groups saw this as promoting their children's mental and emotional development, although the vast majority believed that dogs helped develop important positive qualities for a child, such as responsibility, discipline, sensitivity, and compassion. great positive in both psycho-emotional and physical development of the child, improve his health and behavior, ability to learn, communicate and self-improvement. However, most parents do not make sufficient use of this additional educational and health resource. ru
dc.description.abstract Проведено анкетування батьків 28 школярів 2009 - 2012 та 11 школярів 2005 – 2008 років народження. Результати анкетування показали, що переважна кількість дітей (71,53 – 72,72%) зростала в родинах без собак. В більшості родин тримали породистих собак малого (64,29%) по першій групі школярів або середнього (36,36%) по другій групі школярів розміру, тобто в основному були представлені собаки декоративного напрямку. Основними причинами появи собаки в родині були загальне рішення всіх члені родини, бажання дитини та інші. Більшість батьків школярів (57,14% та 63,64%) вважали, що присутність собаки позитивно впливає на фізичний розвиток дитини. Менше половини батьків обох вікових груп вбачала в цьому сприяння психічно-емоційному розвитку їх дітей, хоча переважна більшість була впевнена, що собаки допомагають розвивати такі важливі для дитини позитивні якості, як відповідальність, дисциплінованість, чуйність і співчуття.Виходячи з проведених досліджень, собаки відіграють велику позитивну як у психо-емоційному, так і у фізичному розвитку дитини, покращують його здоров’я та поведінку, здатність до навчання, спілкування та самовдосконалення. Тем не менш, більшість батьків недостатньо використовує цей додатковий виховний та оздоровчий ресурс. ru
dc.publisher Open Science Laboratory ru
dc.subject собаки ru
dc.subject школяри ru
dc.subject психо-емоційний розвиток ru
dc.subject фізичний розвиток ru
dc.subject анкетування батьків школярів ru
dc.subject Кафедра технології виробництва продукції тваринництва ru
dc.title Оцінка впливу собак на психо-емоційний та фізичний розвиток школярів молодшого та середнього віку ru
dc.title.alternative Assessment of the impact of dogs on the psycho-emotional and physical development of primary and secondary school students ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account