Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вольська, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T12:20:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T12:20:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Вольська О.М. ЕФЕКТИВНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СУСПІЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДЕРЖАВІ Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування, 2020 р. № 1 http://el-zbirn-du.at.ua/2020_1/3.pdf | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4401 | |
dc.description.abstract | Система публічного управління має свою певну складність, яку важно виміряти і математично оцінити, але підвищує інтерес до дослідження критеріїв виміру цієї системи. Ефективність публічного управління будується на системі принципів, є результатом впливу багатьох чинників і має свою відповідну систему виміру. У статті пропонується здійснення цього процесу за допомогою певних визначень і критеріїв – через керованість, за об’єктом управління та за суб’єктом управління. Надаються визначення ефективності через систему надання публічних послуг на основі напрацювань українських і закордонних науковців. Відзначається явище керованості в системі публічного управління, яку можна оцінити двома засобами: 1) оцінювання керованості за об’єктом управління, тобто за кінцевими підсумками функціонування системи надання публічних послуг (якість надання); 2) оцінювання керованості за суб’єктом управління, тобто за процедурами, які здійснюють органи публічної влади при регулюванні процедури надання публічних послуг. Зазначено, що з урахуванням сучасних досліджень, до публічної послуги належать всі види послуг, які надаються органами публічної влади, підприємствами, установами, організаціями, що перебувають в їх управлінні. До видів цих послуг належать: державні (будь-які платні послуги, обов’язковість яких установлюється законодавством), муніципальні (послуги, що надаються органами місцевого самоврядування, а також органами виконавчої влади та підприємствами, установами, організаціями за рахунок коштів місцевого бюджету). Визначено, що управлінська праця передбачає керівні операції, пов’язані з визначенням загальних цілей, завдань, механізмів, здійсненням контролю за діяльністю підрозділу; спеціалізовані операції, до яких відносять операції, пов’язані з рішенням спеціалізованих завдань у межах повноважень; операторські операції, до яких відносять операції, пов’язані із виконанням наказу, розпорядження. У висновках робиться акцент на потребі виміру ефективності публічного управління через показники якості та рівня життя. Набувають перспективи питання математичного виміру ефективності систему публічного управління. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.subject | ефективність | ru |
dc.subject | публічне управління | ru |
dc.subject | публічна послуга | ru |
dc.subject | керованість | ru |
dc.subject | об’єкт управління | ru |
dc.subject | суб’єкт управління | ru |
dc.subject | Кафедра публічного управління та адміністрування | ru |
dc.title | ЕФЕКТИВНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СУСПІЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДЕРЖАВІ | ru |
dc.type | Article | ru |