Abstract:
У статті аналізується зміст англомовного підручника як ефективного засобу комунікації «Англійська мова для логістики» видавництва «Оксфордська університетська преса». Особлива увага приділяється відповідності змісту навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях у вищому навчальному закладі. Робиться наголос на найбільш вдалих текстах та вправах, вміщених у книзі. Науковий пошук розглядає використання найбільш поширених тестів: питально-відповідних вправ, заповнення пробілів / пропусків, співвіднесення / зіставлення, доповнення, заповнення таблиць, конспектування (складання коротких записів), називання, вікторин / опитувань / змагань / ігор тощо. Вищезгадана стаття фокусується на такому розвитку чотирьох компонентів англійської мови: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі, і на чотирьох компетенціях, а саме мовній, мовленнєвій, соціально-культурній та стратегічній.