Abstract:
Стаття присвячена аналізу ефективних шляхів застосування інноваційних методів навчання іноземної мови
студентів аграрних спеціальностей для досягнення ними високого рівня іншомовної професійно-орієнтованої
комунікативної компетенції. Увагу зосереджено на впровадженні та використанні інноваційних технологій у процес
навчання, що сприятиме розвитку пізнавальної мотивації та дозволятиме студентам використовувати іноземну
мову у своїй подальшій професійній діяльності на рівні міжнародних стандартів. У статті розглянуто проблеми,
цілі та форми мотивації студентів немовного вишу при вивченні іноземної мови. Визначено ключові аспекти формування стійкої позитивної мотивації до вивчення іноземної мови для особистісного та професійного зростання.
Проаналізовано сутність, класифікацію й особливості новітніх методик і підходів, що можуть активізувати студентів
для досягнення успіху у навчанні. Відокремлено шляхи та прийоми, які необхідно використовувати для досягнення
ефективних результатів у формуванні комунікативної компетенції. Охарактеризовано типи навчальної мотивації
та фактори, які формують позитивну мотивацію студентів аграрного профілю щодо важливості вивчення іноземної
мови для спеціальних цілей. Проаналізовано причини недостатнього рівня володіння іноземною мовою, шляхи
підвищення зацікавленості та мотивації до формування іншомовної компетентності студентів немовних вищих
закладів освіти. Наголошено на тому, що пріоритетним завданням педагога є оптимальна організація навчальнопізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови з використанням різноманітних шляхів підвищення
мотивації. Зроблено висновок, що для навчальної зацікавленості потрібно інформувати студентів про можливості,
які надає університет, щодо участі у міжнародних програмах обміну та навчання за кордоном. Встановлено, що
зміст навчання у викладанні іноземної мови повинен бути актуальним і відповідати життєвим потребам студента,
що сприятиме підвищенню як успішності студентів із дисципліни, так і якості знань загалом