Репозиторий Dspace

Участь міського самоврядування в розбудові залізничних шляхів сполучення в першій половині XIX – на початку ХХ ст.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Черемісін, Олександр Вікторович
dc.contributor.author Дубовик, Людмила Петрівна
dc.date.accessioned 2020-06-23T06:08:18Z
dc.date.available 2020-06-23T06:08:18Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.citation Черемісін О. В., Дубовик Л. П. УЧАСТЬ МІСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В РОЗБУДОВІ ЗАЛІЗНИЧНИХ ШЛЯХІВ СПОЛУЧЕННЯ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIX – НА ПОЧАТКУ XX СТ. // Вчені записки ТНУ ім. В. Вернадського. - № 2. - 2020. - С. 27-32. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4181
dc.description.abstract Стаття присвячена участі й ролі органів міського громадського управління південноукраїнського регіону в будівництві «нових» шляхів сполучення модерної доби – залізниць, протягом першої половини XIX – початку XX ст. Органи міського самоврядування з розумінням поставилися до того, що розбудова транспортних шляхів сполучення повинна відіграти позитивну роль у зростанні значення міст Півдня України й організації зовнішньої торгівлі. Першість у цьому процесі зберігала за собою Одеса, оскільки саме її самоврядування зайняло активну позицію в будівництві залізниць з Бессарабією та Акерманом. Загалом роль муніципалітетів була досить мобільною в питанні ініціативності будівництва залізниць. Так, майже кожне самоврядування вносило на розгляд уряду зі спеціальною доказовою базою власні погляди на проведення залізниць саме через їхнє місто. Зустрічалися випадки, коли уряд відмовляв муніципалітетам у будівництві залізниць, що призводило до згортання промислового виробництва в цих населених пунктах, що тягнуло за собою пошук робочих місць в інших містах, а уклад міського життя перетворювався на сільський. Суто муніципальні залізниці будувалися з ініціативи та за кошти міських бюджетів, але вони були не значні за своєю протяжністю й роль їх зводилася до поєднання залізничною гілкою залізниці з морським портом або промисловим підприємством або елеватором з метою оптимізації і прискорення торгівлі та швидкого ступеня збуту виробництва. Зроблені висновки, що розширення мережі залізничних шляхів силами міського самоврядування зумовило збільшення торговельних оборотів у промисловості та сільському господарстві й модернізацію морських портів. Завдяки процесу будівництва та розширення залізничної мережі органи міського самоврядування навчилися краще захищати власні інтереси в протистоянні з адміністративними, державними та приватними ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського ru
dc.subject town local government
dc.subject municipality
dc.subject railroads
dc.subject public administration
dc.subject “new” means of communication
dc.subject South of Ukraine ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title Участь міського самоврядування в розбудові залізничних шляхів сполучення в першій половині XIX – на початку ХХ ст. ru
dc.title.alternative The part of town local governments in the development of railroad communications in the first half of the 19th – the early 20th century ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись