DSpace Repository

Методичні підходи та критерії діагностики конкурентоспроможності аграрних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Грановська, Вікторія
dc.date.accessioned 2020-06-22T15:38:05Z
dc.date.available 2020-06-22T15:38:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Грановська В. Г. Методичні підходи та критерії діагностики конкурентоспроможності аграрних підприємств / Вікторія Григоріївна Грановська. // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – С. 174–181. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4158
dc.description.abstract Обґрунтовано методичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств. Серед них визначені такі: комплексний, системний, еволюційний, функціональний, інтеграційний, відтворювальний, нормативний, синергетичний, динамічний, кількісний, інституціональний, ціннісно-компетентнісний. Визначено основні критерії діагностики конкурентоспроможності аграрних підприємств. Доведено, що оцінка конкурентоспроможності підприємства має охоплювати ефективність виробничо-збутової діяльності на основі вивчення динаміки продаж у вартісному та кількісному вираженні, завантаження виробничих потужностей, портфеля замовлень, обсягу та напрямів інвестицій, ефективність капітальних вкладень, резерви зниження витрат виробництва. Крім того, важливе значення має аналіз витрат обігу з метою виявлення непродуктивних витрат у всій системі руху товарів від продавця до покупця. Methodical approaches to determining the level of competitiveness of agricultural enterprises are substantiated. Among them there defined the complex, systemic, evolutionary, functional, integration, reproductive, normative, synergetic, dynamic, quantitative, institutional, value-competent one. The main criteria for diagnosing competitiveness of agricultural enterprises are determined. It is proved that assessment of an enterprise’s competitiveness should include the evaluating of the efficiency of its production and sales activities based on studying the dynamics of sales in terms of value and quantity, the loading of production capacities, the portfolio of orders, the volume and directions of investment, the efficiency of capital investments and reserves for reducing production costs. In addition, it is important to analyze the marketing costs in order to identify unproductive costs in the entire system of movement of goods from the seller to the buyer. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Економіка та управління підприємствами ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject competitiveness ru
dc.subject системний підхід ru
dc.subject system approach ru
dc.subject еволюційний підхід ru
dc.subject evolutionary approach ru
dc.subject інтеграційний підхід ru
dc.subject integrated approach ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title Методичні підходи та критерії діагностики конкурентоспроможності аграрних підприємств ru
dc.title.alternative Methodical Approaches to and Criteria for Diagnosing Competitiveness of Agricultural Enterprises ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account