У статті аналізується франкомовний підручник «Красиве місто 1» видавництва «КЛЕ
ІНТЕРНАСЬОНАЛЬ» як ефективний засіб комунікації. Особлива увага приділяється відповідності змісту
навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях у
вищих навчальних закладах. Робиться наголос на методичному аспекті навчальної книги. Автор вказує на
позитивну роль вихідних даних, вступу та рекомендацій, підкреслюючи мету занять для здобувачів вищої
освіти. Науковий пошук розглядає використання найбільш поширених типів тестів: питально-відповідних
вправ, перекладу, співвіднесення (зіставлення), доповнення, заповнення пробілів (пропусків), перекодування
інформації, логічного перегрупування, виправлення, розподілу фраз по групам, множинного вибору,
зіставлення (відрізнення подібностей і розходжень) та ін. Стаття підкреслює важливість функцій
підручника, необхідність впровадження в освітній процес таких креативних завдань для здобувачів вищої
освіти, як розробку портфоліо, роботу в групах, складання записів, діалогів, організацію дискусій,
презентацій, рольових ігор. Вищезгадана стаття фокусується на подальшому розвитку чотирьох вмінь на
заняттях з французької мови – аудіювання, говоріння, читання та письмо й на чотирьох компетенціях –
мовній, мовленнєвій, соціально-культурній й стратегічній (загальнонавчальній).
The article is analyzed French textbook «Beautiful Town 1» of publishing house «CLE INTERNATIONAL» as an effective mean of communication. Special attention is paid to correspondence of content of textbook to its aim, expediency of using of the mentioned textbook at practical sessions at higher educational institutions. The emphasis is placed on methodological aspect of teaching book. The author points out positive role of data, introduction and recommendations, underlining the aim of sessions for students. Scientific search examines usage of the most spread types of tests: asking-answering questions, translation, matching, completing, gap-filling, information transfer, recording, correction, paragraphing, multiple choice, finding differences (similarities) and so on. The article is underlined the importance of functions of textbook, necessity of inculcation into educational process of such creative tasks for students as working out portfolios, work in groups, making notes, making up dialogues, organization of discussions, presentations, role-plays. The given article is focused on further development of the four skills at the lessons of French language – listening, speaking, reading and writing, and on four competences – language, linguistic, social-cultural and strategic (general teaching) ones.