dc.contributor.author |
Берегова, Галина Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-17T18:08:10Z |
|
dc.date.available |
2020-06-17T18:08:10Z |
|
dc.date.issued |
2019-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4050 |
|
dc.description.abstract |
У роботі зроблено спробу окреслити й оцінити можливі шляхи розвитку вітчизняної освіти у напрямі консервативних чи ліберальних тенденцій і супутніх їм цінностей. Використано метод компаративного аналізу. Проведено паралель між парами антитез «консерватизм/традиціоналізм» і «лібералізм/прогресивізм» та розглянуто їх вияви в освітньому середовищі. Зроблено висновок, що в дотриманні консервативних і ліберальних освітніх тенденцій розвитку необхідна передусім міра та продуманість, що дозволять безконфліктно поєднати лібералізм і консервативні духовно-культурні традиції. |
ru |
dc.publisher |
Virtus: Scientific Journal |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
№ 31;с. 53-56 |
|
dc.subject |
Ключові слова: філософія освіти, освітнє середовище, консерватизм, традиціоналізм, лібералізм, прогресивізм. |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.title |
СУЧАСНА ОСВІТА: МІЖ КОНСЕРВАТИЗМОМ І ЛІБЕРАЛІЗМОМ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |