Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Берегова, Галина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T18:08:10Z | |
dc.date.available | 2020-06-17T18:08:10Z | |
dc.date.issued | 2019-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4050 | |
dc.description.abstract | У роботі зроблено спробу окреслити й оцінити можливі шляхи розвитку вітчизняної освіти у напрямі консервативних чи ліберальних тенденцій і супутніх їм цінностей. Використано метод компаративного аналізу. Проведено паралель між парами антитез «консерватизм/традиціоналізм» і «лібералізм/прогресивізм» та розглянуто їх вияви в освітньому середовищі. Зроблено висновок, що в дотриманні консервативних і ліберальних освітніх тенденцій розвитку необхідна передусім міра та продуманість, що дозволять безконфліктно поєднати лібералізм і консервативні духовно-культурні традиції. | ru |
dc.publisher | Virtus: Scientific Journal | ru |
dc.relation.ispartofseries | № 31;с. 53-56 | |
dc.subject | Ключові слова: філософія освіти, освітнє середовище, консерватизм, традиціоналізм, лібералізм, прогресивізм. | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | СУЧАСНА ОСВІТА: МІЖ КОНСЕРВАТИЗМОМ І ЛІБЕРАЛІЗМОМ | ru |
dc.type | Article | ru |