У статті аналізується зміст англомовного підручника як ефективного засобу комунікації
«Менеджмент І» видавництва «Експрес Паблішінг». Особлива увага приділяється відповідності змісту
навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях у
вищих навчальних закладах. Робиться наголос на найбільш вдалих текстах та вправах, вміщених у
навчальній книзі. Статтю присвячено опису трьох частин, включно з читанням, прослуховуванням і
фокусуванням на мові, говорінні та письмі. Автор намагається вказати на позитивну роль вступу,
підкреслюючи мету курсу для здобувачів вищої освіти й людей, що працюють у галузі економіки зі середнім
й високим рівнем англійської мови. Науковий пошук розглядає використання найбільш поширених тестів:
питально-відповідних вправ, заповнення пробілів/пропусків, співвіднесення/зіставлення, доповнення,
заповнення таблиць, конспектування (складання коротких записів), називання, вікторин/опитувань/
змагань/ігор і т. д. Стаття підкреслює функції підручника, необхідність впровадження в освітній процес
наступних креативних завдань для здобувачів вищої освіти, а саме – розробку портфоліо, роботу в групах,
складання записів, діалогів, організацію дискусій, презентацій, рольових ігор. Вищезгадана стаття
фокусується на наступному розвитку чотирьох компонентів англійської мови – аудіюванні, говорінні,
читанні та письмі й на чотирьох компетенціях – мовній, мовленнєвій, соціально-культурній та
стратегічній.
The article analyses the contents of English speaking textbook as effective mean of communication «Management I» of publishing house «Express Publishing». Special attention is paid to correspondence of contents of textbook to its aim, purposefulness of usage of mentioned textbook at practical sessions at higher educational establishments. It is made stress on the most successful texts and exercises, placed in the textbook. The article deals with description of three parts, reading, listening, and language focus, speaking and writing. The author tries to indicate positive role of introduction, emphasizes the objectives of course for the competitors of higher education and people working in the economical industry with an intermediate or upper-intermediate level of English. Scientific research examines usage of the most spread tests: askinganswering questions, gap-filling, matching, completing, table-filling, note-taking, labeling, quiz, etc. The article underlines functions of the textbook, necessity of implementation into educational process of following creative tasks for students as working out of portfolios, work in groups, making notes, making up dialogues, organization of discussions, presentations, and role-playings. Mentioned article focuses on further development of four components of English language – audition, speaking, reading and writing and four competences – language, linguistic, social-cultural and strategic ones.