У статті аналізується зміст англомовного підручника як ефективного засобу комунікації «Сільське
господарство» видавництва «Експрес Паблішінг». Особлива увага приділяється відповідності змісту
навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях у
вищих навчальних закладах. Робиться наголос на найбільш вдалих текстах та вправах, вміщених у
навчальній книзі. Статтю присвячено опису трьох частин, включно з читанням, прослуховуванням і
фокусуванням на мові, говорінні й письмі. Автори вказують на позитивну роль вступу, підкреслюючи мету
курсу для здобувачів вищої освіти й людей, працюючих у галузі сільського господарства зі середнім й
просунутим рівнем англійської мови. Науковий пошук розглядає використання найбільш поширених тестів:
питально-відповідних вправ, заповнення пробілів/пропусків, співвіднесення/зіставлення, доповнення,
заповнення таблиць, конспектування (складання коротких записів), називання, вікторин/опитувань/
змагань/ігор і т. д. Стаття підкреслює важливість функцій підручника, необхідність впровадження в
освітній процес таких креативних завдань для здобувачів вищої освіти, як розробку портфоліо, роботу в
групах, складання записів, діалогів, організацію дискусій, презентацій, рольових ігор. Вищезгадана стаття
фокусується на подальшому розвитку чотирьох вмінь на заняттях з англійської мови – аудіювання,
говоріння, читання та письма й на чотирьох компетенціях – мовній, мовленнєвій, соціально-культурній та
стратегічній.
The article analyses the content of the English textbook «Agriculture» of the publishing house «Express Publishing» as an effective means of communication. Special attention is paid to the correspondence of the content of the textbook to its aim, expediency of using the mentioned textbook at practical sessions at higher education institutions. The emphasis is placed on the most successful texts and exercises presented in the teaching book. The article deals with the description of three parts, including reading, listening, and language focus, speaking and writing. The authors indicate a positive role of the introduction, emphasizing the objectives of the course for higher education aspirants and people working in the agricultural branch with an intermediate or upper-intermediate level of English. Scientific search comprises the use of the most spread tests: asking-answering questions, gap-filling, matching, completing, table-filling, note-taking, labeling, quiz, etc. The article underlines the importance of the functions of the textbook, necessity of inculcation into the educational process of such creative tasks for students as working out portfolios, work in groups, making notes, making up dialogues, organization of discussions, presentations, and role-play. The given article focuses on further development of the four skills of the English language –listening, speaking, reading and writing, and four competences – language, linguistic, social-cultural and strategic ones.