dc.contributor.author |
Адвокатова, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Боярчук, А.І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-14T13:55:48Z |
|
dc.date.available |
2020-06-14T13:55:48Z |
|
dc.date.issued |
2019-09-20 |
|
dc.identifier.citation |
Адвокатова Н.О., Боярчук А.І. Новітні технології в маркетингових дослідженнях ринку. Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Херсон, 20-21 вересня 2019 р. м. Херсон: ХДАУ, 2019. С.59-62. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3881 |
|
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсон: ДВНЗ «ХДАУ» |
ru |
dc.subject |
маркетингові дослідження ринку |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Новітні технології в маркетингових дослідженнях ринку. |
ru |
dc.title.alternative |
Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |